Reklámfilmben szerepel Paris Hilton, nem is akármilyenben, egy brazil sört népszerűsít. A választás érdekes, mivel a sört nem kifejezetten a női italok között tartják számon, az üzenet egyértelmű, a Devassát nők és férfiak is fogyasszák! A bökkenő csak az, hogy Parist így utólag túlontúl szexisnek találták…
Tény, ami tény, Paris nagyon jól néz ki az említett Brazíliában futó reklámban. Fekete miniruha, szőke hajzuhatag, és egy hideg sör a kézben, kell ennél több a pasik számára? Nem hinném.
![]() |
Hilton kisasszony természetesen nem egyszerűen kiveszi a hűtőből és megissza az italt, hanem előtte a panorámaablakok előtt kicsit táncolgat, játszadozik vele, úgy, hogy nagyjából a város minden pontján lássák.
![]() | ![]() |
A brazil kormány aggodalmát fejezte ki aziránt, hogy a sztárt, a Nőt szexuális tárgyként mutatja be a reklám. A nők jogaiért küzdők szerint „lealacsonyítja a nőt” az említett jelenet. Nem önmagában a ruhával van a baj, hangsúlyozzák, hanem a kontextussal, amibe az egész kis előadást helyezték, így már túlságosan is erős és egyértelmű a szexuális utalás.
![]() |
Szerintem Paris egyszerűen önmagát adja, tehát semmi felháborítót nem látok a dologban, másrészt megmosolyogtat, hogy pont a pirinyó és erotikus bikinik országa akadt fent egy ilyen reklámon.
Forrás: divat.hu