Meglepő kampánnyal rukkol elő az idén a French Connection. A reklámfotók alapkoncepciója az, hogy minél jobban megmutassák a férfi és a női divat közötti különbséget. Hogy ez mennyire sikerül nekik, azt eldönthetitek a képek alapján.
![]() |
A fotók nagy többsége fekete-fehér, de még így is nagyon egyértelmű a mondanivalójuk. Megmutatják, mi is a különbség a női és férfi divat között, persze némiképp karikírozva. Ezt az erőteljes túlzást használják fel arra, hogy ellenérzéseiket fejezzék ki az elnőisedett férfiak és a túlzottan maszkulin nők ellen.
![]() |
A reklám két szereplős, az egyik egy bájos lány, a másik egy már-már igénytelen benyomást keltő férfi modell. Bár a lány képei is hatásosak, az igazi sokkhatást a srác okozza. Első ránézésre nyilván mindenki visszahőköl, mert elszokott már a szemünk az effajta arcoktól, legalábbis a reklámvilágban mindenképp.
![]() |
Loncsos, hosszú haj, nagy szakáll, izmos, erőteljes testfelépítés és mogorva tekintet. Valóban a szöges ellentéte a mostanában oly divatos, bájos pofijú és csont sovány modell fiúcskáknak. Ha ez még nem lenne elég, hogy felhívják figyelmünket, milyen is az igazi férfi (legalábbis szerintük), még vicces szövegekkel is hangsúlyozzák mondanivalójukat. Jó ötlet és a megvalósítás sem rossz, bár egy kicsit talán már átestek a ló túloldalára.

Forrás: divat.hu