A St. John divatház a termékeit idén már nem Angelina Jolie arcával népszerűsíti, ugyanis a cég képviselője szerint személye beárnyékolta a divatcikkeket. Szerintük a kampányokban már nem a cég és annak termékei, hanem Jolie volt a főszereplő. A színésznőt egy fiatal modell, Karen Elson váltja.
Angelina Jolie 2005. óta volt a márka arca, előtte a szupermodell, Giselle Bundchen népszerűsítette a St. John termékeit. A két hírességhez hasonlóan korábban Kelly Grayt, a cég alapítóinak lányát is menesztették, állítólag feltűnő szőkesége miatt.
![]() | ![]() |
Glenn McMahon, a luxustermékeket forgalmazó vállalkozás vezérigazgatója a következőképpen indokolta Angelina leváltását: "El akartunk távolodni a színésznőktől és a szőkéktől, hogy megtisztítsuk a palettát. Meg kell mutatnunk a St. John modern arcát, és azt is, hogy fejlődünk."
![]() | ![]() |
A magyarázat azért is meglepő, mert bár Brangelináék szinte mindig szerepelnek a magazinok címlapján, a média inkább jótékony cselekedeteiktől, mintsem botrányaiktól hangos.
![]() | ![]() |
A márka új arca, Karen Elson a felvázolt kritériumoknak tökéletesen megfelel, hiszen se nem szőke, se nem színésznő, viszont modell, énekesnő, és valószínűleg a honoráriuma is kevesebb, mint Angelináé.
Karent korábban láthattuk már Dior, Versace, Louis Vuitton és Chanel hirdetésekben is. Kérdés azonban, hogy az arcával népszerűsített termékek lesznek-e olyan sikeresek, mint az Angelináéval reklámozottak? Mert a színésznő neve mindig garancia a sikerre.
Forrás: divat.hu