RiCsajok

Ez a Tisza Rádió szombat délutáni műsora, ahol igyekszünk napra kész sztár pletykákat, heti eseményeket, éppen aktuális divat tippeket szolgáltatni a számotokra. Elsősorban csajos műsor, de a fiúk is bátran csatlakozhatnak a hallgatósághoz! ;-) Minden szombaton 16-18 óráig hallhattok minket élőben, vagy csütörtökön 9-11 óráig van az előző szombati műsor ismétlése. Ha úgy döntötök, hogy szívesen meghallgatnátok minket, ezt a http://tiszaradioszeged.hu/ weboldalon keresztül tehetitek ezt meg!

Friss topikok

Linkblog

Calvin Klein -egyszerű, mégis különleges

2010.07.31. 17:18 | Ricsajok | Szólj hozzá!

Azt hiszem, a Calvin Klein márkát nem nagyon kell bemutatni egy divatőrült leányzónak sem. Mégis megpróbálunk átfogó képet adni arról, ki is a híres CK monogramos cég megálmodója, és arról, hogy mitől ilyen népszerű már a 80-as évek végétől ez a márka.

Calvin Klein a New York-i Fashion Intstitute of Technologyra járt, de soha nem diplomázott le. ’62-ben, mikor befejezte tanulmányait, tervezni kezdett New York-i butikoknak, de a kiugrásra addig várnia kellett, amíg nem találkozott Baron de Gunzburggal, akinek bemutatóin keresztül hamar a divatvilág kedvencévé vált. 1986-ban alapította meg a Calvin Klein céget, amelynek első farmerkollekciója elsöprő sikert aratott.

 
 

A Calvin Klein divatház központja Manhattanben van, és mára Philips-Van Heusen kezébe került az irányítása. A vállalat manapság nem csak női és férfiruhákat készít, hanem fehérneműket is, és illatokat is forgalmaz, amelyek szintén nagyon népszerűek.

 

 

A márka elődjét 1968-ban alapította Klein, a Calvin Klein Limitedet, amely egy kabátbolt volt New Yorkban. Állítólag egyszer a Bonwit Teller áruház egyik fejese eltévedt, és rossz emeleten szállt ki a liftből, és amikor megismerkedett Klein ruháival, annyira megtetszettek neki, hogy 50 ezer dolláros vásárlással támogatta a tervezőt. Ettől kezdve Klein nevét kezdték megismerni a divatvilágban, de még mindig nem lett annyira népszerű, mint első farmerkollekciójával. Ezeket a farmereket a 70-es évek végén adták ki, reklámjukban pedig az akkor 15 éves Brooke Shields szerepelt, enyhén erotikus pózokban.

 

 

Klein hosszú ideig anyagi problémákkal küzdött, a 90-es években többször eladásra tette fel cégét, de eladni nem tudta. 2002-ben tudott végre megállapodni Phillips-Van Heusen pólókészítővel, aki megvette tőle a CK márkát. A CK kreatív igazgatója ma a brazil Francisco Costa, aki korábban is dolgozott már a tervezővel.

 
 

A CK, annak ellenére, hogy Klein sokszor küzdött anyagi gondokkal, élvonalbeli márka maradt alapításától kezdve napjainkig. Letisztult formái és egyszerű, mégis különleges fazonjai hordhatóvá, szerethetővé teszik a CK ruhákat. Természetesen ruhák mellett kiegészítőket is találunk a nagyszerű tervező repertoárjában. Mi külön kiemelnénk a cipőket, amelyekmeglepő formáikkal és stílusos eleganciával kiemelkednek a tervezők munkái közül.

 

Forrás: divat.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr972189599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása